Banánová torta s gaštanovým pyré

banana cream pie cake with chestnut glaze

2 banány

1/2 šálky rastlinného masla

3/4 šálky hnedého trstinového cukru

1/2 šálky kokosovej múky

6 polievkových lyžíc sušeného strúhaného kokosu

2 čajové lyžičky vanilkového extraktu

1/2 čajovej lyžičky jemnej morskej soli

1 šálka múky

2 čajové lyžičky prášku na pečenie

1 balenie gaštanového pyré

trochu kokosového mlieka

Rúru predhrejeme na 180°C. Zľahka vystriekame olejom v spreji formu na koláč s priemerom cca. 20 cm.

V mixéri zmiešame banány, maslo, cukor, kokosovú múku, strúhaný kokos, vanilkový extrakt a soľ a mixujeme dohladka. Pridáme múku a prášok na pečenie a varechou zamiešame. Cesto dáme do pripravenej formy a povrch vyhladíme.

Pečieme 25 minút. Necháme chladnúť vo forme 15 minút, potom tortu vyklopíme a necháme úplne vychladnúť.

V mixéri rozmixujeme gaštanové pyré s kokosovým mliekom a zmes natrieme na tortu.

One response

  1. Dobry den, do torty nejde ani kusok mlieka ci rastlinneho napoja…ani vajicka? Ja som tam pridala asi pol pohara ovseneho mlieka, pretoze mi prislo cesto dost tuhe…a pre chut aj posekane pekanove orechy :) Inak piekla som to dlhsie ako 25 minut- ale to je mozno aj tym, v akej forme sa to pecie…ked je cesto roztahane, skor sa upecie…ja som si dala formu take srdce a cesto je pomerne vysoke…preto sa asi pecie dlhsie…Inak zaujimavy recept.. :)

Pridaj komentár

