Mušličky s avokádom

Prísady pre 4 osoby:

špaldové cestoviny v tvare mušličiek, soľ, 1 limetka, 1 šalotka, 1 zväzok petržlenovej vňate, 1 avokádo, čerstvo mleté čierne korenie

Doba prípravy: 30 minút

Cestoviny uvaríme v slanej vode a necháme odkvapkať.

Z limetky vytlačíme šťavu a polovicou šťavy pokvapkáme cestoviny. Šalotku ošúpeme a nasekáme na jemno. Petržlenovú vňať umyjeme a nasekáme.

Avokádo ošúpeme a vyberieme kôstku. Dužinu nakrájame na malé kocky, ihneď pokvapkáme šťavou z limetky a zmiešame so šalotkou a petržlenovou vňaťou. Ochutíme soľou a korením.

Zmes dáme na cestoviny a podávame ako predjedlo.

2 responses

    • tak teraz si ma dostala, Leni.. :-)) pravdupovediac, nepamätám sa, koľko som ich dávala ja, ale pozrela som teraz knižku, z ktorej je pôvodný recept a oni tam touto zmesou plnili také tie veľké cestovinové mušle, a tých bolo 8 ks… Každopádne, je to len predjedlo, čiže máličko cestovín, takto od oka podľa mňa také 4 hrste nejakých malých.

Pridaj komentár

